POLIS!

Jag vet att jag inte har skrivit mycket på sista tiden, men jag har lixom ingen lust längre :( Det har ju hänt mycket tråkiga saker i skolan och då hemma :'( Jag saknar Louise, Rest in peace <3 

Men idag när vi var hemma, gissa vad vi såg.... en POLISBIL!!!!!! hahahaha jag visste inte riktigt vad jag skulle tro...



Snygg va???? Det var Alex och hennes kollega som var på besök, så vi fikade tillsammans och Emma och jag fick sitta i bilen!!!!!!!! Den hade jätte många manicker där fram!!!



Kul va???? Förresten har ju vi också köpt ny bil, men har inte tagit kort på den!!! Ska göras någon gång, men jag vill gärna har kommentarer om typ vad ni som läser min blogg vill veta, också vill jag veta typ vilka som följer den :) Det hade varit skoj. Nu skrev jag typ ganska mycket men inte jätte mycket men ändå!

Hahahhaha mmmm

Kusinerna kommer i helgen och ska sova över!!!!! Jag läääängtar!!!!!!!! Hoppas vi får riktigt skoj fast Louise inte är med...... Men det tror jag!!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu.... Lyssnar på "kom" Med timotej just nu, hahaha xD

Nu ska jag äta snart tror jag, men godnatt så kanske vi ses imorgon här på bloggen, antagligen på kvällen isåfall!!!!

Kramizzz♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha , jag blev livrädd när jag såg bilden med polisbil .. tur att det var Alex då! :P

2010-10-08 @ 20:46:46
URL: http://hoppetozza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0