Idag...

hittade vi en liten pippifågel, eller mamma hittade en som jag tog och satte i en av våra kanin burar. Den hoppade bara och flög inte iväg, så antagligen har den flugit in i fönstret.
Såhär såg den ut:



Den blundar lite men ändå!!! Vi ska släppa ut den imorgon från den här buren:



Mysigt, va??? Ja sen var det en sak till....

Jag var med Matilda och Stephanie igår tror jag eller i Onsdags jag kommer inte ihåg, men iallafall så filmade vi lite och ritade på whiteboard tavlan kolla:



Den är jätte fiiin eller hur?!? Filmen läggs antagligen in på facebook så om du vill se den gå bara in på min profil osv. Jag ska lägga in den direkt efter jag har skrivit klart här!!!!

Hoppas ni fortsätter att följa min blogg, för jag tycker det är kul!!!!!

Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0