Header



Skulle försöka få denna bilden till header på min blogg men det är svårt att få en bra design på denna bloggen.... funderar på att skaffa en ny så jag kan lägga in videor också! Vet inte riktigt vilken sida som är bäst.... Ge gärna tips på det om du orkar tolka orden som kommer upp när du ska skicka en kommentar ;) Önskar jag kunde få bort den, men men.....

Önskar mig också en hamster, vet inte riktigt om jag någonsin kommer få en, men mamma har läst infon som jag har plockat fram på datan!!!! Det är FRAMSTEG!!!! Om jag får en hamster, så lääääängtar jag! Jag vet exakt typ ungefär var den ska stå, det beror på hur stor buren är... Nu låter det som om jag kommer få en, men jag förväntar mig faktiskt inte det, men det hade varit kul....

Hoppas ni har det bra, nu vet jag inte vad jag ska skriva....

Kramizz♥

Kommentarer
Postat av: Steffi

HAHAHAHA! Roliga bilder xD

Devote, wordpress?

Devote är iaf lätt att förstå xD

2010-10-27 @ 21:16:43
Postat av: Patti<3

då får man väl hoppas att du får en hamster till jul! ;) <33 ha det bäst

2010-10-28 @ 15:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0