Begravning :'(

Nu är det ju begravning imorgon, och jag har några klänningar och koftor att välja mellan. Jag vill gärna ha hjälp med det så skicka gärna en kommentar på vad du tycker blir finast. Du kan också skriva då om jag tex ska ha strumpbyxor till, tights eller någon av koftorna jag lägger upp. Här kommer första:



Ganska lång, nedanför knäna som ni ser.



Fotot blev lite suddigt, men denna är också ljus, har små fina blommor på sig, räcker ovanför knäna, alltså ganska kort.



Denna klänningen blev ganska mörk på fotot, men ni ser ju vilka färger och nyanser den har. Ovanför knäna också men ändå halvlång.



Jag ser ganska tjock ut i denna för den råka bubbla sig precis när jag fota, men denna är en bit ovanför knäna och färgen är mörklila. Glittrig vid kanter.



Svart, liten kofta som man kan ha till mörka klänningar, om man vill det men jag tror den passar bäst till det.



Rosa, liten kofta med långa ärmar som nog passar bäst till ljusa klänningar, men ni får gärna ge tips!

Nu har jag lagt ut bilder och skrivit om de olika klädesplaggen, så nu får ni hjälpa mig välja. Om det skulle vara nåt fel med bloggen att skicka kommentar, skicka då till mig på facebook istället!!

Ha det gött, och glöm inte att ge tips om vilka kläder jag ska ha!!

Kramizz♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Alla klänningar e fina.. Men tycker dock bäst om den tredje, den e jättefin. Vilken jobbig dag vi har framför oss =(

Kram från Madde

2010-10-21 @ 21:35:36
Postat av: adam

fjärde klänningen och första koftan! :)

2010-10-21 @ 21:53:37
Postat av: Michaela

Den första + den svarta koftan passar bäst på begravning. När man ska vara i kyrkan ska man ha klänning/kjol som går nedanför knäna. Tänker på er.... Kram

2010-10-21 @ 22:02:30
Postat av: Marie

Lilla gumman, gärna ljust men inte för mycket mönster och som Micca säger kjol/klänning nedanför knäna, tights är ok om dom är enfärgade och du har stövlar. Annars kolla med Sabina vad hon tycker hon kan hjälpa dig (även om hon är mamma och som alla sådana inte fattar nåt)Kramar

2010-10-21 @ 22:25:05
Postat av: Patti<3

den tredje kläningen och den första koftan. <33 kram på dig

2010-10-22 @ 18:37:37
Postat av: Tess

Du blev jätte fin iaf=)

2010-10-24 @ 19:22:30
URL: http://www.improveme.se/Arwen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0