113 bilder

Här kommer MÅNGA bilder från filmkvällen, hela 113 stycken!!!!!! Hopas du gillar bilderna, jag skriver lite mer om dom efter bilderna längst ner ;)










Vi hade skit kul!!!!!!!! Vi var ute när det var kolsvart ute och gick till det vita som ni ser på några bilder, det ser ut som snö men det är sten-mjöl som läggs på åkrarna just nu!!!!!! Efter att vi hade varit där fick vi borsta av varandra och våra skor med en häst borste för vi var ganska vita efteråt!!!!


Vi kollade på på Kalle och Chokladfabriken!!!! Den var kul!!!!!!!!!!! hahaha xD

Vi skulle egentligen sova på Emmas rum för att vi inte fick plats på mitt, men Emma och Annie ville inte flytta på sig så vi sov ganska ojämnt, eftersom ena var en sån tjock madrass där vi hade våra huvuden och andra var bara en bäddmadrass så ni kan ju tänka er hur jobbigt det var, men det var kuligt!!!!

Vi åt chokladlinser också som ni såg var våra tungor ganska typ gröna efter att vi sög på dom!!!!! hahahahahahahahahaha vi hade sjukt kul alltså, vi måste bara göra sånt här oftare!!!!


En sak som inte är alls lika kul.......

När Steffi och Matilda hade åkt hem gick jag ut med Prinsen LÖS..... Han sprang upp till 108:an alltså vägen och där kom bilar och jag hade ingen mobil med mig då..... Han blev nästan påkörd TVÅ gånger!!!!! Jäkla hund kan han inte vara snäll och gå med mig nästa gång?!?!? Men jag fick tag på honom innan det hände een olycka men jag var SKITRÄDD!!!!!!!!!!! Jag såg riktigt framför mig att han låg på vägen, blod runt honom och jag bar upp honom och sprang hem eller försökte hitta en telefon för att ringa ambulans och min familj var fortfarande ovetande...... Men åter till verkligheten de fick reda på att han rymt på kvällen.... Men jag hade ju fått tag på honom så det var ju bra, men han brukar mara springa till grannen, inte ända till stora vägen.... Hoppas det inte händer igen för då får jag nog en hjärtattack men från och med nu ska jag alltid ha mobilen med när jag går ut med honom!!

Vi har beställt blommor till Louise begravning de kommer bli jätte fina......

Hoppas alla ni mår bra och att ni inte råkar ut för olyckor eller tråkigheter......

Kramizz♥

Kommentarer
Postat av: Steffi

HAHAHAHAHA xD Fy vad kul det var!!!!! Längtar tills nästa gång :D

2010-10-18 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0