Ojj

Jag är ledsen att jag inte lagt in på länge, men när jag inte har lagt in kan ni kolla på gamla inlägg ;)

Tillbaka till saken....

I Onsdags kom familjen Kozul och hjälpte till med vinden, bara Blazenka i den familjen, medans jag, Emma, Leo och Patricia spelade fia med knuff:





I Fredags var jag och Emma hos Tobias på Almgården, och då matade vi hans ormar!!! Titta:



Har en film också, ganska mörk men jag har inte kommit på hur man ska lägga in den... Eller filmer överhuvudtaget!

Prinsen följde med också, och när vi gick ut med honom så hittade vi ett ganska stort, runt bord, och det kunde snurra. Om man skulla vara på det kunda man gå så det börja snurra men annars är det bara till att ta fart från marken. Men iallafall så när den snurrade så skulle jag såklart hoppa på den i farten. Jag klarade det dom två första gångerna med höger ben först, men när jag skulle ta andra hållet så slår jag i mig så hårt att jag fick ett blåmärke!!!!



Ser du det?? Jag tog detta fotot ikväll och det är FORTFARANDE kvar sen i Fredags!!!!!

I Lördags var Jag och Emma på tjejmiddag för Patricia och det var faktiskt kul! Vi snackade och i slutet fixade vi naglarna! (Låter lite tjejigt men det var mysigt och det blev bra resultat). Men innan vi åkte dit fikade vi hos mormor och åkte sedan till minneslunden. DÄR VAR SUPER DUPER FIINT!!! Blommor ÖVERALLT, ljus ÖVERALLT, här är en bild på ljusen:



Och detta var BARA på ett långt bord!!! Här är en bild på några blommor:




Det var verkligen jätte fint.


Vi sov över på dagis där Patricia hade Tjejmiddag, till Söndagen då vi åkte hem och SOOOOOV :) :) :) :) :)

Bye
Bye

Kramizz♥



Kommentarer
Postat av: Patti<3

fina bilder!! det var ju bra att du hade kul på tjejmidagen! fia med knuff var jätte kul!!!!! hälsa familjen <33333

2010-11-10 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0