Några klipp

Dessa klippen visade Adrian för mig idag! Dom är skit roliga!!!! Tyvärr hittade jag inte så jag kunde lägga upp dom här, men jag skriver in adressen så om ni trycker där får ni ett gott skratt.... Det är någon som gjort om rösterna i filmen sagan om ringen......

Den första varar i 7 minuter och 22 sekunder, som jag tycker är roligast.
http://www.youtube.com/watch?v=NOZ7wNSWTeg

Den andra är hela filmen. Den varar i 43 minuter och 23 sekunder
http://www.youtube.com/watch?v=flSRA_SuvXg

Jag tycker att ni borde se hela filmen för det är en annan grej som också är jätte rolig!!!


Dagis nästa!!! Imorgon ska vi till dagis och sova över till Lördag eller Söndag, jag tror det blev Söndag till sist. Men iallafall så tar jag med mig digitalkameran, och en vattenpistol. För det är ett par ungdomar som förstör dagis så om dom kommer när vi är där så ska jag skjuta dom med vatten, och kanske mellan benen så det ser ut som om dom har kissat på sig!!! Moahahahahaha!!!!

Hoppas verkligen ni kollar på hela filmen, ni behöver ju inte kolla på hela direkt utan dela upp den att du ser 5 minuter varje dag eller nåt :S

Hejdå ses när jag kommer hem från dagis, Alltså mest troligt på Söndag..... Puzz<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0