Kusinerna...

Nu ska kusinerna komma imorgon och jag läääängtar tills dess!!!! Det var jättelängesen alla kusinerna kom samtidigt till oss!!! Då ska vi bada, hoppas jag om det blir fint väder...

Jag har tänkt på om jag ska skaffa bilddagboken för att fler ska kolla på min blogg, men jag orkar inte det för jag vet på ett ungefär hur många som tittar, och jag älskar er som följer den!!! Idag blir det inga bilder för att jag inte har laddat upp dom. Någon som vet en sida man kan ladda upp bilder på förutom http://www.tinypic.com ? Där blir det bara error när jag ladddar upp filmer där :( Typiskt när jag vill lägga in roliga saker där..... Men bilderna från dagis kommer tids nog om ni ger mig ettt tips på en sida där man kan ladda upp foton, filmer mm helst filmer ;)

Hoppas ni får en bra eftermiddag kanske loggar in senare, kramizz <3<3

Kommentarer
Postat av: linn!

tusen tack (:

fin blogg!

2010-07-24 @ 22:18:54
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0