Dagis

Har inte hunnit lägga in alla bilder mm här, så det kommer bara lite men jag ska snart lägga in mera. Det har ju varit så himla varmt nu att jag inte orkat. Men när vi var på dagis hittade vi på en teater och så dansade vi mm och det är filmat, men den vill inte det. Så här kommer en bild på mig och Patricia när vi spelar teatern. Ps. Patricia hette Kerstin och jag hette Astrid



Inte jätte bra bilder men ändå, det kommer fler + bilder.

På Lördagen var vi på kalas för Leo, GRATTIS IGEN!!! Det var jätte roligt. Vi hade vatten krig (jag blev dyng sur) Och sedan lekar. Som att först plocka upp, utan att använda händerna, äpplen ur en skål med vatten. Efter det skulle vi plocka godis utan händer i en skål med mjöl. Så här såg Emms ut efter



Hahahahaha det var jätte roligt!!!! När vi bara var på dagis badade vi i en liten pool, som jag lägger in en bild på sen, och cyklade på små cyklar, gissa om vi hade ont i rumpan efter det!!



Vi ritade upp vägar och sånt sen.

Jappsi dappsi det blir snart fler bilder från dagis men just nu, ska jag nog vara nere för här på mitt rum är det as varmt!!!!!

Ses hejdå puzz puzz <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0