Hönsen



Snart kommer alla bilder på det nya hönshuset, det är inte 100% färdigt men snart så, det blir SKIT snyggt!!! Men nu har jag skaffat fram lite bilder på hönsen.



Detta är Greta (den feta) Tobias har kommit på lite rim till vissa höns!



Här är lilla Berit, inte lika gammal som Greta.



Den grå blå hönan längst till vänster är Doris, den bruna i mitten heter Hjördis och den sovande vita till höger heter Astrid.



Detta är tuppen!!! Den allra första bilden i detta inlägg är också tuppen, han heter Greger, ni får själva lista ut vad det rimmar på..... Det är ganska kul!



Här är när jag håller i Astrid, hon är tamast av dom alla!! Men ingen är rädd för oss, så dom är orädda av sig men dock inte tama.



Här är en kaninbur som alla sover i, tuppen vaktade hönorna. Nu sover dom inne i hönshuset antingen bakom dörren i en enda hög eller på stegen som vi satt in så dom skulle få pinnar. Idag blev vi klara med deras hus som dom ska ha utomhus, Tobias gjorde typ allt, men jag hjälpte faktiskt till!!! Det kommer fler foton på hönorna när jag har fotat bättre bilder ;)

Ses snart
Kramizz ♥

Kommentarer
Postat av: Patti<3

hönshuste blev jätte fint!!! =D <3

2010-09-07 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0